Parembash SEPE

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Wed Nov 11 18:32:12 EET 2009

> Όπου δεν υπάρχει
> είναι μεγάλα. Αν το Microsoft Office διάβαζε κι έγραφε ένα standard
> πρότυπο αρχείων θα υπήρχε ανταγωνισμός και η Microsoft (και *κάθε*
> Microsoft) ΔΕΝ θα μπορούσε να παίζει με περιθώρια κέρδους >83%.

Τι ακριβώς ΔΕΝ καταλαβαίνεις; Τα περιθώρια κέρδους στο *licensing* εφόσον κάνεις απόσβεση είναι πάντα σχεδόν 100% (ακριβέστερα 90+). Κάθε επιπλέον αντίγραφο κοστίζει σχεδόν 0Ε (ολογράφως μηδέν ευρώ). Τα περιθώρια κέρδους μειώνονται σημαντικά όσο πάμε προς services (π.χ. support, professional services) και ακόμα περισσότερο σε εξοπλισμό. Ένα καλό παράδειγμα είναι η IBM [1].

[Τώρα μπορούμε να μιλάμε με τις ώρες αν η ύπαρξη του pay per licensed software είναι καλό ή κακό, αν τα licenses της MS είναι καλά (δεν κατέχεις το λογισμικό, μπορείς να το στήσεις μόνο μια φορά κ.α) και 1002 άλλα πράγματα]

Κάτι που ίσως να είχε λίγο νόημα είναι να συγκρίνεις τα περιθώρια κέρδους του h/w division της MS (Xbox, Zune) με την Toyota. Αλλά ούτε καν. To use an analogy δεν συγκρίνεις μήλα με πορτοκάλια (φρούτα) ή έστω μήλα με μπριτζόλες (φαγητά) αλλά μήλα με ραφιέρες. Και μάλιστα καταφέρνεις και βγάζεις και κάποιο συμπέρασμα από αυτό [?!?]

Αν πάλι συνεχίζεις να πιστεύεις ότι το πρόβλημα είναι ότι είμαι καρύδι και μάλιστα ελαττωματικής καρυδιάς και όχι ότι η σύγκρισή σου είναι εντελώς άκυρη και άσχετη σε προτρέπω για τη συνέχεια να συγκρίνεις την Toyota με το περίπτερο της γειτονιάς σου.

> Είσαι θύμα του public relations department της Microsoft (γιατί δεν
> νομίζω ότι ψεύδεσαι συνειδητά). Τι νομίζεις ότι έχει δημοσιεύσει η MS?

Για office formats μιλάγαμε:
- http://www.microsoft.com/interop/docs/OfficeBinaryFormats.mspx
- http://en.wikipedia.org/wiki/Office_Open_XML

Κατά τα λοιπά ναι όλοι θύματα είμαστε ευτυχώς που έχουμε και σένα να μας ξεστραβώνεις.

Γ.

[1] http://uk.reuters.com/article/idUKWNAS654520071016