RE: Σύγκριση maemo , android.

Giannis Beredimas mperedim at ceid.upatras.gr
Mon Nov 9 20:42:24 EET 2009

-----Original Message-----
From: V13 [mailto:v13 at v13.gr]

> FWIW, ta smartphones exoyn entelos diaforetiki agora apo ta "lower-end"
> thlefona.

Error, smartphone undefined. Αν αύριο το τυπικό τηλέφωνο είναι σαν το E51
που είχα δυο χρόνια (και καλύτερο) είναι smartphone; Γιατί όταν η Nokia
εξετάζει το Symbian για τα Series 40 (τη highest selling σειρά της) και το
Android κινείται προς lower resolution οθόνες *σήμερα* δε θα μου έκανε πολλή
εντύπωση σε 3 χρόνια τα περισσότερα από τα κινητά να είναι smartphones.

> Oson afora to "500",

Επιμένω το "500" είναι άκυρο. Όχι σαν απόλυτο νούμερο σαν concept. Το iPhone
απέδειξε ότι:
1- πολύς κόσμος είναι διαθέσιμος να δώσει πολλά λεφτά για να μπορεί να
ξοδεύει το χρόνο του άσκοπα ΚΑΙ με το κινητό του (σε youtube, facebook, LGU
-:P- κ.ά.)
2- ότι αυτός ο πολύς κόσμος μόνο geeks δεν είναι (οι καμμένοι geeks ακόμα
περιμένουν το OpenMoko)

Όποιος ρίξει μια ματιά και στα απόλυτα νούμερα βλέπει το ίδιο, δεν είναι
τόσο ότι πέφτουν οι πωλήσεις της RIM ή της Nokia, το iPhone πρακτικά
δημιούργησε μια καινούρια αγορά (και τώρα όλοι τρέχουν να φάνε).

> p.s. Den einai asteio to oti otan milame gia kinita akoyme to poso kalo
einai
> to "app store" toy iphone, eno otan milane gia ypologistes oi idioi
xristes
> protimane na psaxnoyn sto internet gia na katebasoyn ena
> aposympiestiko/whatever anti na to broyne sto apt repository ths geitonias

> toys? An diladi metonomazame to apt-get se app-store mporei kai na eixe
> diafora :-)

Αυτό ακριβώς σκεφτόμουν σε άσχετη φάση κι εγώ. Πλέον μόνο τα Windows στο
desktop δεν έχουν κάτι τέτοιο έστω στα σκαριά.

Γ.