Σύγκριση maemo , android.

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Mon Nov 9 18:11:12 EET 2009

Στις Δευ 09 Νοε 2009, ο/η Apollon Koutlidis έγραψε:
> Όχι, δεν είναι αυτή η "δουλειά" του "κινητού τηλεφώνου". Ούτε και το web
> browsing είναι, όμως. Παραδέξου το επιτέλους - οι φορητές συσκευές δεν
> είναι πλέον "τηλέφωνα", απλά κάνουν /και/ αυτή τη δουλειά.

Μου επιτρέπετε παρακαλώ να πεταχτώ σ'αυτό το σημείο?
Απλά θα ήθελα να πω οτι οι φορητές συσκευές, που πάντως εξελίχθηκαν από τα
τηλέφωνα, δεν είμαι και πολύ σιγουρος για το πόσο καλά κάνουν αυτή τη δουλειά
πλέον. Του τηλεφώνου εννοώ.

Είμαι κάτοχος ενός Motorola A1200e (που τρέχει Linux!) και ενός Sony W200i.
Βασικό μου τηλέφωνο είναι όχι το Motorola αλλά το Sony, γιατί είναι πιο μικρό
αλλά και πιο εύχρηστο[1] ως τηλέφωνο.

My 2 cents,

Θοδωρής

[1] μέτρο της ευχρηστίας = μ.ο. δευτερολέπτων ή μ.ο. keystrokes που
απαιτούνται για να ολοκληρωθεί το 90% των πιο συχνών εργασιών

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"