Linuxόκουτο για home / home office, server

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Mon Nov 2 17:47:19 EET 2009

Στις Δευ 02 Νοε 2009, ο/η Manolis Kiagias έγραψε:.
> Βέβαια θα πρέπει να εξετάσεις αν σε βολεύει το form factor (mini-ITX)
> και το γεγονός ότι οι μητρικές με Atom είναι όλες βασισμένες στο  ίδιο
> chipset, δεν μπορείς να βάλεις άλλη κάρτα γραφικών και στην καλύτερη
> περίπτωση έχουν μόνο μια PCI υποδοχή.
>
> Η μητρική που έχω αυτή τη στιγμή είναι αυτή:
> http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.528056
> Δεν έχει κανένα πρόβλημα συμβατότητας, τρέχει άψογα Debian και FreeBSD
> και όλες οι onboard συσκευές λειτουργούν.

Αν επιτρέπεται, μια ερώτηση: οι mini-ITX μητρικές μπαίνουν σε απλό κουτί ATX ?
Με άλλα λόγια, μπορεί κανείς να τη χρησιμοποιήσει για να "αναζωογονήσει" το
παλιό του Pentium II ?
Υποθέτω χωράνε, δε ξέρω όμως αν "κουμπώνουν" σωστά...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"