Re: Ελεύθερη μνήμη στο σύστημα

Nick Demou ndemou at gmail.com
Thu May 28 00:15:26 EEST 2009

2009/5/27 Apollon Koutlidis <apollon at planewalk.net>:
> [...] Τη συγνώμη μου στον Νίκο Δήμου για τη χρήση slashdot
> cultural reference εκτός cultural context και χωρίς ούτε υποψία hint.
> [...]
> Και άλλη μια συγνώμη, τόσο στον Νίκο όσο και στη λίστα για την παρεξήγηση
> της σύστασης [...]

δύσκολο να απαντήσω χωρίς να παρεξηγηθώ οπότε θα αναφέρω μόνο πως
παρόλο που όντως δεν κατάλαβα το "cultural reference" σου Απόλλωνα
δεν παρεξηγήθηκα γιατί ήμουν σίγουρος ότι αποκλείεται να σε τσίμπησε
μύγα και να άρχισες να με βρίζεις :)  (εξάλλου ήδη μετά από 1-2 χρόνια
σε δημόσιες λίστες βλέπει κανείς αρκετές παρεξηγήσεις ώστε παύει να
δίνει μεγάλη βάση σε φράσεις που εκ πρώτης όψης μοιάζουν επιθετικές
χωρίς λόγο)

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS