Ελεύθερη μνήμη στο σύστημα

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Wed May 27 17:47:59 EEST 2009

Apollon Koutlidis wrote:

> I'm developing for Solaris, you insensitive clod!
> (όχι-και-τόσο-portable, ε;)
Τη συγνώμη μου στον Νίκο Δήμου για τη χρήση slashdot cultural reference
εκτός cultural context και χωρίς ούτε υποψία hint.

> Όσο για την free(1), ακόμα περισσότερες λεπτομέρειες είναι διαθέσιμες
> από το /proc/meminfo
Και άλλη μια συγνώμη, τόσο στον Νίκο όσο και στη λίστα για την
παρεξήγηση της σύστασης - κατάλαβα ότι πρότεινε τη *χρήση* της free ενώ
εννοούσε (ξεκάθαρα για όσους έκαναν τον κόπο να διαβάσουν προσεκτικά)
ανάγνωση του κώδικα της free. Το ζήτημα της μεταφερσιμότητας παραμένει
έγκυρο μολαταύτα...

Απόλλων