Ανακύκλωση(?) ηλεκτρονικών, et al.

nikos roussos nikos at hellug.gr
Thu May 21 00:22:45 EEST 2009

On Thu, 21 May 2009 00:05:15 +0300
Θοδωρής Λύτρας <thlytras at gmail.com> wrote:

> Χαιρετώ τη λίστα!
>
> Έχω στο υπόγειό μου μερικά παλιά ή/και χαλασμένα ηλεκτρονικά εξαρτήματα.
> Π.χ. 2 παλιά floppy drives, 2 παλιές & χαλασμένες motherboard, κλπ.
>
> Το ερώτημά μου είναι: που μπορεί να τα πετάξει κανένας?
> Να τα πετάξω με τα οικιακά απορρίμματα? Υπάρχει κάποια υπηρεσία του δήμου
> που μαζεύει τέτοια πράγματα? Λειτουργεί κάποιο πρόγραμμα ανακύκλωσης
> ηλεκτρονικών? Έχει κανείς ιδέα? Εσείς πως ξεφορτώνεστε τα παλιά PC σας? (Btw
> μιλώ για την περιοχή των Αθηνών, μένω στο Μενίδι).

υπάρχει στη νέα σμύρνη ένα τέτοιο κέντρο ανακύκλωσης αλλά δεν γνωρίζω
περισσότερα

> Με την ευκαιρία, είναι και κανα δυό 15άρες οθόνες CRT που δε χρειάζομαι,
> λειτουργούν όμως κανονικά. Θα ενδιαφερόταν ίσως ο σύλλογος να τις
> χρησιμοποιήσει, π.χ. για το εργαστήριο? Ας μου στείλει κάποιος προσωπικό.

στείλε ένα mail στο lab_at_hellug.gr να σου απαντήσουν οι άνθρωποι που
διαχειρίζονται το εργστήριο (ή μπορεί να σου απαντήσει ο μήτσος κατευθείαν εδώ)

> Ακόμη: έφτασε στα χέρια μου ένα παλαιολιθικό Pentium MMX και λέω να του βάλω
> Linux. Έχει όμως μόνο 64MB μνήμης. Έχει κανείς καθόλου περισσευούμενη μνήμη
> SDRAM που θα μπορούσε να μου δώσει? Επίσης θα ήταν καλό αν περισσεύει σε
> κάποιον κάποια παλιά PCI κάρτα οθόνης (όχι AGP).

μια χαρά είναι τα 64MB αν δεν θες γραφικό περιβάλλον (πχ. για torrent box :D)

--
nikos roussos
pgp: 1AFCC7D3