=?utf-8?b?zpHOvc6xzrrPjc66zrvPic+Dzrc=?=(?) =?utf-8?b?zrfOu861zrrPhM+Bzr/Ovc65zrrPjs69?=, et al.

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Thu May 21 00:05:15 EEST 2009

Χαιρετώ τη λίστα!

Έχω στο υπόγειό μου μερικά παλιά ή/και χαλασμένα ηλεκτρονικά εξαρτήματα.
Π.χ. 2 παλιά floppy drives, 2 παλιές & χαλασμένες motherboard, κλπ.

Το ερώτημά μου είναι: που μπορεί να τα πετάξει κανένας?
Να τα πετάξω με τα οικιακά απορρίμματα? Υπάρχει κάποια υπηρεσία του δήμου που
μαζεύει τέτοια πράγματα? Λειτουργεί κάποιο πρόγραμμα ανακύκλωσης ηλεκτρονικών?
Έχει κανείς ιδέα? Εσείς πως ξεφορτώνεστε τα παλιά PC σας? (Btw μιλώ για την
περιοχή των Αθηνών, μένω στο Μενίδι).

Με την ευκαιρία, είναι και κανα δυό 15άρες οθόνες CRT που δε χρειάζομαι,
λειτουργούν όμως κανονικά. Θα ενδιαφερόταν ίσως ο σύλλογος να τις
χρησιμοποιήσει, π.χ. για το εργαστήριο? Ας μου στείλει κάποιος προσωπικό.

Ακόμη: έφτασε στα χέρια μου ένα παλαιολιθικό Pentium MMX και λέω να του βάλω
Linux. Έχει όμως μόνο 64MB μνήμης. Έχει κανείς καθόλου περισσευούμενη μνήμη
SDRAM που θα μπορούσε να μου δώσει? Επίσης θα ήταν καλό αν περισσεύει σε
κάποιον κάποια παλιά PCI κάρτα οθόνης (όχι AGP).

Και τέλος: έχω ένα παλιό PC με Athlon XP που δε λειτουργεί (όταν το ανάβω το
τροφοδοτικό δουλεύει, όμως η οθόνη δε μπαίνει στον κόπο να ανάψει και γενικά
φαίνεται νεκρό). Δοκιμάζοντας τα εξαρτήματά του σε άλλο PC διαπίστωσα οτι όλα
λειτουργούν (μνήμη, κάρτα οθόνης, σκληρός, τροφοδοσία) και άρα το πρόβλημα
πρέπει να είναι ή στη μητρική ή στον επεξεργαστή.
Υπάρχει κανένας τρόπος να διευκρινήσω ποιό από τα δύο έχει καεί (mobo ή CPU)?
Π.χ. με πολύμετρο? Το λέω γιατί ενδιαφέρομαι να αναστήσω (με Linux βέβαια) και
αυτό το μηχάνημα. Αν ναι, μπορεί κάποιος να με βοηθήσει σ'αυτό?

Αυτά τα "ολίγα", κάθε συμβουλή/βοήθεια ευπρόσδεκτη!

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"