Re: md + ΔΕΗ = L.F.E.

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed May 13 13:24:41 EEST 2009

2009/5/4 Houtouridis Christos <houtouridis.ch at gmail.com>:
> Μετά το χθεσινοβραδινό μπορώ να πώ πλέον με μεγάλη βεβαιότητα ότι με τσι
> σκληρούς δίσκους δεν τα πάω και πολύ καλά. [...]
> Και χθες εκεί που απολάμβανα το ωραίο μου
> uptime ήρθε η ΔΕΗ επίσκεψη να μου χαλάσει τη βραδιά.
>
> [Έχω] δύο 500άριδες
> δίσκους sdb1/sdc1  stripe με το mdadm όπου βρίσκετε και το /home. Μετά
> το blackout, [...]  Κατάφερα λοιπόν να ξανακάνω
> assemble το array να κάνω fsck(δεν έχασα τίποτα αυτή τη φορά)

Προσωπικά έχω απογοητευτεί από S/W και φθηνό HW RAID:

1) Έχω χάσει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ δίσκους ενός RAID1 από διακοπή
ρευματός πριν λίγους μήνες (ευτηχώς αλλάζοντας τους πλακέτα παίξανε)

2) ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ φορές που έχει χτυπήσει ένας από τους 2 δίσκους RAID1
software RAID σε Linux το PC κόλλησε.

3) ΠΟΤΕ δεν κατάφερα απλά να αλλάξω δίσκο και όλα να παίζουν μια χαρά
έχοντας κάνει HW RAID σε φθηνό onboard controler σε PC (Linux /
windows).

4) Παλιότερα σε σχετικά ακριβή/ονομαστή λύση SCSI RAID controller
χτύπησε ο controler (!) και δεν έβρισκα πλέον τον ίδιο και έφαγα μέρες
μέχρι να ξαναστήσω το PC (windows)

(και φυσικά αν δεν έχεις backup all bets are off)

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS