FOSSCOMM #2

P. Christeas p_christ at hol.gr
Mon May 11 10:43:34 EEST 2009

On Sunday 10 May 2009, Giorgos Keramidas wrote:

> Ο Σύλλογος HELLUG είχε το δικό του stand με ενημερωτικά flyers, ήταν
> εκεί ο Πάνος Χρηστέας, ο Δημήτρης Αγγελάκος, η Έφη Μουζέλη, ο Νίκος
> Ρούσσος, ο Γρηγόρης και άλλα μέλη του Συλλόγου, και ενημερώσαμε όποιον
> μας ρωτούσε για το HELLUG, όταν δεν πειράζαμε ο ένας τον άλλο για το
> αγαπημένο του Linux ή BSD distribution :P

Να συμπληρώσω, Γιώργο, ότι από το ΔΣ του συλλόγου ήρθε το Σάββατο και ο Πάνος
Κρανιδιώτης, ο οποίος έκανε την παρουσίαση με τον Νίκο Ρούσσο αλλά και
συμμετείχε σε κάποιες πολύ εποικοδομητικές συζητήσεις που γίναν αργότερα στο
διάδρομο.

Να ευχαριστήσω κι εγώ, με τη σειρά μου, όσους έκαναν τον κόπο να ταξιδέψουν
στη Λάρισα, και ειδικότερα όσους ήρθαν από Πάτρα, Χανιά κλπ.

--
Say NO to spam and viruses. Stop using Microsoft Windows!