URI copy-paste

George K. kargig.lists at gmail.com
Sun May 3 13:06:09 EEST 2009

>>> http://urlborg.com
>>> http://is.gd
>>
>> Σε κάποια lists έχω παρατηρήσει ότι δεν θέλουν links από υπηρεσίες όπως
>> οι παραπάνω. Για την LGU ισχύει κάτι συγκεκριμένο;
>
> Όταν κάνει expire το link, τα archives της λίστας είναι πλέον λιγότερο
> χρήσιμα (FSVO «χρήσιμα»), αλλά δε θυμάμαι να έχουμε πει κάτι τέτοιο ρητά
> στην l.g.u

με μια μικρή καθυστέρηση:

http://is.gd/tech.php
<quote>
How long do the new shortened URLs last?

We never remove shortened URLs, as long as they are created in
accordance with our terms & conditions. As such we expect them to last
forever excepting technical issues beyond our control and other
difficulties covered in the terms.
</quote>

Ας μην μπλέξουμε όμως με το endless loop "τι θα γίνει όταν το τάδε url
shortening service πέσει"...