Laptops & Linux, εταιρίες στην ελλάδα, αντίδραση ( συνέχεια)

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Fri May 1 14:08:05 EEST 2009

Michael Iatrou wrote:

> Αυτό δεν είναι Linux FUD, είναι GNOME FUD.

Πολύ σωστά.

> Απ' όσα έχω δει, οι χρήστες που απλά θέλουν να κάνουν 2-3 απλές δουλειές
> στον υπολογιστή και δεν το πολυψάχνουν, απολαμβάνουν το Linux περισσότερο
> απ' αυτoύς που περιστασιακά το σκαλίζουν.

Αυτό είναι ένα γενικότερο φαινόμενο και με προβληματίζει τα τελευταία 15
χρόνια.

> Ή για να το θέσω λίγο εριστικά, οι άσχετοι περνάνε καλύτερα από τους
> ημιμαθείς. Κάτι που ισχύει εν γένει. Σε κάθε περίπτωση λίγη αυτογνωσία
> βοηθάει στην αντικειμενικότητα.

Η 'ημιμάθεια' είναι κάτι πολύ σχετικό και δεν θα ήταν λάθος αν κάποιος
έλεγε ότι όλοι είναι ημιμαθείς.

Έχει ξαναγραφτεί ότι είναι αδύνατο να γνωρίζει κανείς τα πάντα, όπως
είναι επίσης αδύνατο να κάνει κανείς μόνο όσα γνωρίζει ολοκληρωτικά (αν
μπορεί ποτέ να υπάρξει τέτοιο επίπεδο γνώσης).

Θεωρώ, όμως, ότι το να ξέρω ότι για να κάψω το DVD πρέπει να πατήσω το
κουμπί 'burn', αλλά ταυτόχρονα να μην ξέρω να διορθώσω τον κώδικα σε C,
αν διαπιστώσω ότι πατώντας το κουμπί 'burn' εμφανίζεται ένα μήνυμα
λάθους, κυμαίνεται μέσα στα 'ανεκτά όρια ημιμάθειας'.

Κατ' αναλογία, αν κάποιος γνωρίζει να διορθώσει τον κώδικα του burning
app, αλλά δεν γνωρίζει πώς να ρυθμίσει το laser του DVD recorder, θα
μπορούσε να θεωρηθεί κι αυτός ημιμαθής, αλλά και πάλι μέσα στα
'προβλεπόμενα' όρια, καθώς η σωστή λειτουργία του DVD recorder θα έπρεπε
να έχει εξασφαλιστεί στον μέγιστο δυνατό βαθμό από τον κατασκευαστή του,
ώστε να δώσει στον developer τη δυνατότητα να ασχοληθεί απρόσκοπτα με
την κατασκευή του λογισμικού.