Dell support (was Re: γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop =?utf-8?b?IM68zr/PhT8=?=)

Christos Nouskas nouskas at gmail.com
Tue Mar 31 21:59:06 EEST 2009

Christos Ricudis wrote:

> Yparxoun apisteyta polloi kaloi logoi na agoraseis sygkekrimena Dell :
>
> 1) To me diafora kalytero support apo opoiondhpote allon sthn Ellada.
> Den kserw ti isxyei gia oikiakous kai mikrous pelates, alla toulaxiston
> oson afora etairikous pelates, ean pote xreiasteite support apo th
> Dell, molis to parete de 8a *ksanaskefteite* pote na agorasete
> otidhpote allo.

 Να συμπληρώσω εδώ, για όσους πράγματι ενδιαφέρει η υποστήριξη μετά την
πώληση, πως είχα την τύχη/ευκαιρία να αγοράσω έναν φορητό της
επαγγελματικής σειράς της Dell (από ΗΠΑ), ο οποίος χθές έκαψε ένα memory
slot. Η εγγύησή του λήγει σε μία εβδομάδα. Πήρα λοιπόν σήμερα το μεσημέρι
τηλέφωνο στην εδώ αντιπροσωπεία και περίμενα, έχοντας εμπειρία
εξυπηρέτησης μέχρι τώρα μόνο από "μαϊμουδιάρηδες", να μου κλείσουν
ραντεβού να πάω το Vostro για φτιάξιμο. Ο διάλογος ήταν περίπου ο
παρακάτω:
- Λυπούμαστε που καλέσατε τόσο αργά (σ.σ. εδώ ίδρωσα λιγουλάκι, η εγγύηση
γαρ εξέπνεε) και δεν προλαβαίνουμε να στείλουμε έναν τεχνικό ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΑΣ
σήμερα, αλλά θα σας έρθει αύριο στην ώρα μας καθορίσετε με περιθώριο +/- 2
ωρών. Μού δίνετε σας παρακαλώ τα στοιχεία και την διεύθυνσή σας;
- ... (παρατεταμένη σιωπή)
- Κύριε, με ακούτε;
- ... Εεεε... ναι, μισό λεπτό, γιατί μου μπήκε σκουπιδάκι στο μάτι και
πρέπει να σκουπίσω ένα δάκρυ. (ε, ΟΚ, δεν είπα ακριβώς αυτό αλλά ΟΡΚΙΖΟΜΑΙ
πως το σκέφτηκα)

 Μετά από αυτό το σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω μια επέκταση εγγύησης. Το
ωραίο της υπόθεσης, όπως ανέφερε και ο Ρικούδης στο προηγούμενο μήνυμα,
είναι ότι το μηχανάκι το αγόρασα με πολύ δυνατή σύνθεση σε μια εξαιρετική
προσφορά -$500 της Dell για συνθέσεις αξίας άνω των $1300 (όταν η ισοτιμία
€/$ ήταν 1/1.5), οπότε κόστισε πιο φθηνά κι από Acer.

--
   #######