Linux desktop

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Mar 31 17:36:09 EEST 2009

Γιώργος Πάλλας wrote:

> Μια από τα ίδια. Τρία χρόνια παρέα με debian testing και KDE 3.5.X,
> μπορεί και να έχω πετύχει μονοψήφιο αριθμό bugs, συνήθως τελείως minor.

Φυσικά αναφέρομαι στη σειρά 4.Χ.
Επειδή το παρακολουθώ κατά περιόδους σαν εναλλακτικό desktop, στη σειρά
4 μπορεί και να έχω πετύχει μονοψήφιο αριθμό εφαρμογών που δεν είχαν
bugs :) Παρόλα αυτά είχε γίνει released ως "stable" και ως βασική έκδοση
KDE του Fedora.

> Αντίθετα στα windows αν δεν κατέβαλλα διαρκή τεράστια προσπάθεια να
> κρατάω τον υπολογιστή καθαρό από bloatware, drivers του πισινού, system
> tray pests, registry garbage και ένα σωρό άλλα σημεία και τέρατα, ήθελε
> κάθε τρίμηνο το φορματάκι του όπως έκαναν φίλοι μου (καμαρώνοντας
> κιόλας). Έλεος!

Από όσο μπορώ να θυμάμαι, δεν κατέβαλα την παραμικρή προσπάθεια. Απλά
δεν εγκαθιστούσα ότι έβρισκα στο διάβα μου. Ότι ακριβώς κάνω και στο
Linux. Δεν έχει αλλάξει κάτι.

Ο τελευταίος ιός που κόλλησα βρίσκεται ακόμα στη μνήμη του 8088 Samsung
Ergodata.