Re: γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Tue Mar 31 16:22:43 EEST 2009

Μιας και γίνεται λόγος για το Πλαίσιο: πριν από κάμποσα χρόνια, για αγορά
δικού τους φορητού η απάντηση που έπαιρνα διέφερε από πωλητή σε πωλητή --
όταν πέτυχα πωλητή που μου είπε ότι δίνεται και χωρίς Windows, το αγόρασα
:-)
Ψάξτε το λίγο!

2009/3/31 Γιώργος Πάλλας <gpall at ccf.auth.gr>

> επίσης, τώρα που το θυμήθηκα, το Πλαίσιο από παλιά δεν έδινε υπολογιστές
> άνευ λειτουργικού, ενώ το Multirama δίνει laptops (ίσως και desktops) δικής
> του συναρμολόγησης χωρίς λειτουργικό. Εγώ το έχω τρία χρόνια και είναι
> πλήρως συμβατό και εξαιρετικά αξιοπρεπής κατασκευή... Tότε, είχα στείλει και
> ένα mail στο Πλαίσιο, λέγοντάς τους πόσο χαρούμενος είμαι για την αγορά που
> έκανα από το ...Multirama ;-)
>

> --

Nikos Platis
Lecturer                                    http://www.uop.gr/~nplatis/
University of Peloponnese                        email:  nplatis at uop.gr
Department of Computer Science and Technology      tel: +30 2710 372264
"The empires of the future are the empires of the mind." - W. Churchill
               New Textbook:  Graphics&  Visualization
          http://www.akpeters.com/product.asp?ProdCode=2744