γιατί πρέπει να πληρώσω Windows για το laptop μου?

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Tue Mar 31 14:44:26 EEST 2009

επίσης, τώρα που το θυμήθηκα, το Πλαίσιο από παλιά δεν έδινε υπολογιστές
άνευ λειτουργικού, ενώ το Multirama δίνει laptops (ίσως και desktops)
δικής του συναρμολόγησης χωρίς λειτουργικό. Εγώ το έχω τρία χρόνια και
είναι πλήρως συμβατό και εξαιρετικά αξιοπρεπής κατασκευή... Tότε, είχα
στείλει και ένα mail στο Πλαίσιο, λέγοντάς τους πόσο χαρούμενος είμαι
για την αγορά που έκανα από το ...Multirama ;-)