Linux desktop

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Mar 31 15:29:47 EEST 2009

Giannis Beredimas wrote:
> Το point ήταν πως:
> - το να κάνεις οποιαδήποτε κριτική στο Debian με βάση μόνο το Debian stable
> είναι μάλλον άστοχο
> - το να κρίνεις ειδικά το Debian stable όταν πετυχαίνει το *σκοπό που θέλει*
> (να σου προσφέρει μια rock solid, secure αλλά και σταθερή πλατφόρμα) είναι
> επίσης άστοχο [sorry αλλά δεν είναι ο σκοπός του να βρίσκει bugs στον
> Firefox 3.1 Beta 4]
>
> Hopefully we can agree to the above :)
>
> Γ.

Δεν διαφωνώ με τα παραπάνω. Θέλω όμως να τονίσω ότι δεν έγινε κανενός
είδους κριτική. Έγινε μια προσπάθεια σύγκρισης της προσέγγισης του
λειτουργικού από έναν χρήστη Windows και από έναν χρήστη του Debian
stable με κριτήρια:

 1) Την επιλογή του εκάστοτε λειτουργικού με βάση την καλύτερη
εξυπηρετηση των αναγκών τους.
 2) Τη διάθεση τους για προσφορά στην ανάπτυξη του εκάστοτε
λειτουργικού, η οποία είναι και στις δύο περιπτώσεις από μικρή έως μηδαμινή.