Linux desktop

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Tue Mar 31 15:01:15 EEST 2009

Theodore Lytras wrote:
> Στις 31 Μάρτιος 2009 11:57 πμ, ο χρήστης George Notaras
> <gnot at g-loaded.eu> έγραψε:

> Γι' αυτό και μου προκαλεί αποστροφή ο παραλληλισμός-μομφή που κάνεις
> με τα Windows, τον οποίο θεωρώ τελείως άστοχο.

Επιπλέον, προς αποφυγή παρεξηγήσεων, πχ ότι τάσσομαι υπέρ της Microsoft
ή ότιδήποτε σχετικό, αναφέρω τα παρακάτω:

Για πολλά χρόνια, εθελοντικά και φυσικά αφιλοκερδώς, παρείχα ουσιαστικά
support (και μάλιστα πολύ καλύτερο από το official) σε άλλους χρήστες
Windows στα πλαίσια του "βόηθα με να σε βοηθώ". Δυστυχώς δεν είχα το
μυαλό να σκεφτώ ότι ουσιαστικά έτσι δούλευα κατά κάποιο τρόπο εθελοντικά
για κάποιον κερδοσκοπικό οργανισμό. Κατά βάθος θεωρώ ότι η Microsoft μου
χρωστάει (θεωρητικά τουλάχιστον, γιατί δεν με εξανάγκασε ποτέ κανείς να
κάνω κάτι).

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι έχω πάρα πολλούς λόγους να μισώ τη
Microsoft πέρα από τα προφανή "κλειστά πρότυπα", το customer lock-in
κτλ. Απλά δεν μένω εκεί. Όπως όλοι οι άλλοι, έτσι κι αυτοί πωλούν κάτι.
Αν με βολεύει αυτο το κάτι, το αγοράζω. Αν όχι, ξεχνάω ότι υπάρχει και
ψάχνω κάτι καλύτερο.