Re: ntfs-3g ή ext2ifs

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Tue Mar 31 12:13:56 EEST 2009

Ευχαριστώ για όλες τις (on- και off-topic!) απαντήσεις. Η περίληψη είναι να
πάω σε λύση virtualization γιατί θα είναι πολύ πιο εύχρηστη. Η αλήθεια είναι
ότι και εγώ αυτό έχω στο μυαλό μου, αλλά πιθανώς να παραμείνει partition με
Windows στον υπολογιστή, επομένως θα με ενδιέφεραν γνώμες στο αρχικό
ερώτημα, ή, για να το θέσω αλλιώς:

υπάρχουν πρακτικές εμπειρίες από τον ext2ifs;

Επίσης σχετικά με το θέμα virtualization:

Έχω δοκιμάσει το vmware παλιότερα, με πολύ ικανοποιητικά αποτελέσματα. Εδώ
μου προτάθηκαν το virtualbox και το qemu, για τα οποία (ιδιαίτερα για το
πρώτο) επίσης διάβασα πολύ καλά σχόλια από όλες τις απόψεις. Λίγες
ερωτήσεις:

α) Αν κατάλαβα καλά, το virtualbox open source edition δεν υποστηρίζει usb.
Δηλαδή αν βάλω οποιαδήποτε usb συσκευή (π.χ. κινητό τηλέφωνο για backup σε
Windows) δεν θα το δει η virtual machine; Δυστυχώς το virtualbox closed
source edition δεν φαίνεται να υπάρχει για τη διανομή μου (Mandriva 2009.0
64bit)

β) Το qemu πώς τα πάει στο θέμα αυτό (υποστήριξη usb); Διαβάζω ότι η
υποστήριξη είναι μάλλον χειροκίνητη (και καθόλου plug-and-play).

Ευχαριστώ.