ntfs-3g ή ext2ifs

Nikos Ladis ndladis at otenet.gr
Tue Mar 31 11:08:10 EEST 2009

On Monday 30 March 2009 22:22:43 Thomas Venieris wrote:

> Ίσως εδώ πρέπει να ομολογήσω πως παίζω φανατικά World of Warcraft μέσω WINE
> εδώ και ενάμιση χρόνο περίπου και λειτουργεί άψογα. Το ίδιο ισχύει και για
> το Ventrillo (http://www.ventrilo.com/) που χρησιμοποιώ για να συνεννοούμαι
> με τους συμπαίκτες μου.

Να μην μιλήσω και εγώ που παίζω Lord of The Rings Online  με τον ίδιο
φανατισμό μέσω wine εδώ και ένα χρόνο με τα γραφικά στο full!

Αλήθεια το ventrillo δουλεύει;
Αν ναι θα με απαλλάξει από τον να βάζω το laptop  δίπλα για να έχω και αυτό
ανοικτό.

Είχα δοκιμάσει πολλούς μήνες πριν αλλά δεν τα είχα καταφέρει. ( Γινόταν η
εγκατάσταση αλλά τα έκανε μαντάρα με τον ήχο).

Νίκος