OpenOffice.org writer λίστες με ελληνικούς χαρακτήρες

Θοδωρής Λύτρας thlytras at gmail.com
Sun Mar 8 19:11:08 EET 2009

Στις Κυρ 08 Μαρ 2009, ο/η Thanos έγραψε:

> Χαίρετε...
>
> *Θεωρητικά*, θα έπρεπε να δουλεύει το παρακάτω, αλλά υπάρχουν προβλήματα
> όπως αυτά που περιγράφονται και στο thread του oooforum.
>
> http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?t=39161
>
> Πάει καιρός που το είχα παιδέψει αλλά τα είχα παρατήσει. Ίσως κάτι έχει
> αλλάξει ή μέσα στο thread προτείνεται κάτι άλλο που δεν το θυμάμαι.
>
> Δημιουργείς ένα καινούργιο character style. Ως γραμματοσειρά του ορίζεις
> την 'Standart Symbols L'. Στο δικό μου σύστημα αυτή υπάρχει όπως και η
> 'OpenSymbol' αλλά δεν φαίνεται να δουλεύει.

> [...]

Δυστυχώς το είχα διαβάσει αυτό. Δεν είναι λύση. Φαίνεται λοιπόν πως το
OpenOffice  έχει μια έλλειψη στον τομέα αυτό, παρ'ότι φαίνεται σχετικά απλό.

Μήπως, λέω μήπως, μπορούμε να φτιάξουμε ένα patch γι'αυτό? Κάποιος που να
ξέρει τον κώδικα του OOo ώστε να εντοπίσουμε ποιό είναι το υπεύθυνο κομμάτι
κώδικα και να τον εμπλουτίσουμε??? Δεν είναι δυνατό να μπορείς να φτιάξεις
λίστα με... βουλγαρικούς (!) χαρακτήρες και να μη μπορείς να φτιάξεις με
ελληνικούς. Όμως πόσο δύσκολο μπορεί να είναι? Με όσες λίγες γνώσεις C++ έχω,
θα ήθελα πολύ να το προσπαθήσω...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"