OpenOffice.org writer λίστες με ελληνικούς χαρακτήρες

Thanos pampo at freemail.gr
Sun Mar 8 18:13:11 EET 2009

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Χαιρετώ τη λίστα!
>
> Γράφω ένα κείμενο στο openoffice, και θέλω να φτιάξω μια αριθμημένη λίστα με
> ελληνικούς χαρακτήρες, π.χ.:
>
> (α) ....
> (β) ....
> (γ) ....

Χαίρετε...

*Θεωρητικά*, θα έπρεπε να δουλεύει το παρακάτω, αλλά υπάρχουν προβλήματα
όπως αυτά που περιγράφονται και στο thread του oooforum.

http://www.oooforum.org/forum/viewtopic.phtml?t=39161

Πάει καιρός που το είχα παιδέψει αλλά τα είχα παρατήσει. Ίσως κάτι έχει
αλλάξει ή μέσα στο thread προτείνεται κάτι άλλο που δεν το θυμάμαι.

Δημιουργείς ένα καινούργιο character style. Ως γραμματοσειρά του ορίζεις
την 'Standart Symbols L'. Στο δικό μου σύστημα αυτή υπάρχει όπως και η
'OpenSymbol' αλλά δεν φαίνεται να δουλεύει.

Έστω ότι το paragraph style που χρησιμοποιείς γι' αυτή την λίστα
χρησιμοποιεί το list style 'Numbering 1'. Τροποποιείς το Numbering 1
list style στην καρτέλα 'Options' έτσι ώστε στο Numbering να είναι
επιλεγμένο το 'a, .., aa, .., aaa, ...' και στο στο Character Style αυτό
που δημιούργησες εσύ.

Καλή τύχη...