Help

Giorgos Keramidas keramida at ceid.upatras.gr
Fri Jul 24 00:39:04 EEST 2009

On Fri, 24 Jul 2009 00:05:51 +0300, Giorgos Pallas <gpall at ccf.auth.gr> wrote:

> Διαστροφέα! Η σίγουρη συνταγή αποτυχίας είναι να παριστάνει κάποιος τον
> Ρικούδη ενώ δεν είναι.

Αυτός είναι ο πιο σίγουρος τρόπος να γίνει Ρικούδης κάποτε όμως, οπότε
δεν είναι διαστροφή... η έστω, δεν είναι ΤΟΣΟ διαστροφή όσο οι άλλες
επιλογές που θα μπορούσες να έχεις :P

> Κατά την γνώμη μου το tutorial ήταν εξαιρετικό για όσους θέλουν να
> μάθουν κάτι παραπάνω και ξεχωριστά τουλάχιστον έχουν χρησιμοποιήσει τα
> core εργαλειάκια κάποιες φορές, αλλά για τον φίλο που ρώτησε η πιο
> ασφαλής απάντηση είναι να βάλει ένα εξωτερικό δίσκο στο μηχάνημα, και
> να γράψει εκεί τα backup αντί να τα γράψει σε 9GB/650MB cd εκ των
> οποίων στατιστικά τουλάχιστον ένα θα δεν θα διαβάζεται μετά από μια
> εβδομάδα.

Τα core utilities υπάρχουν στο 'core' ακριβώς για να τα χρησιμοποιεί ο
κόσμος.  Αν κάθε φορά που θέλει ο κόσμος κάτι περιμένει να βρεθεί ένας
αρκετά καμμένος C++ developer για να φτιάξει πρώτα το Qt GUI, γενικά
υπάρχει πάντα το ενδεχόμενο να περιμένεις πολύυυυυ...