Re: Ελληνικά εισαγωγικά και ooo, firefox, seamonkey

Nikos Platis nplatis at freemail.gr
Wed Jul 22 13:42:22 EEST 2009

Στα Windows (για όποιον ενδιαφέρεται σε μία τέτοια λίστα!) τα εισαγωγικα
είναι με δεξί Alt+[, δεξί Alt+]

Τα αριστερά από τα δεξιά Shift/Ctrl/Alt είναι όντως «διαφορετικά» πλήκτρα,
απλώς συνήθως το δεξί Alt έχει πάντα πιο «ειδικές» λειτουργίες από το
αριστερό ενώ τα Shift/Ctrl συμπεριφέρονται συνήθως παρόμοια.