Seagate

Alexandros Papadopoulos apapadop at alumni.cmu.edu
Sun Jan 18 13:41:43 EET 2009


2009/1/18 DJ Art <djart at linux.gr>:
> On Sunday 18 January 2009, Christos Ricudis wrote:
>> Οσοι εχετε προσφατους seagate δισκους, κοιταξτε λιγο αυτο :
>>
>> http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/search.jsp?DocId=20
>>7931
>>
>> Εχω δυο, και εμφανιζουν οντως προβλημα - μετα απο μια περιοδο heavy
>> disk I/O ο δισκος αρχιζει να βγαζει I/O errors. Η κατασταση
>> διορθωνεται *προσωρινα* με power cycling, και δε φαινεται να υπαρχει
>> data loss.
>
> Απορία (δεν έχω τέτοιον Seagate, αλλά πρέπει να ξέρουμε τί γίνεται
> γενικά για να ξέρουμε αν θα συνεχίζουμε να αγοράζουμε :-P):
>
> Έστω πως έχεις δίσκο με τέτοιο πρόβλημα. Πώς τελικά γίνεται το f/w
> update ? Τον στέλνεις σε αυτούς (Ελλάδα ? Εξωτερικό ?) και το κάνουν ?
> Πόσες μέρες παίρνει όλο αυτό ? Ποιός πληρώνει τα μεταφορικά ?

Ασχέτως συγκεκριμένου προβλήματος, 2-3 δίσκους που έχω στείλει στη
Seagate (Ολλανδία αν θυμάμαι καλά) για αντικατάσταση επειδή έβγαλαν
SMART pre-fail attributes πριν κλείσουν τα πέμπτα γενέθλιά τους, μου
τους άλλαξαν χωρίς συζήτηση.

Μεταφορικά αποστολής πληρώνεις εσύ, επιστροφής αυτοί. Μάλιστα έναν
200GB ATA νομίζω που τους είχα στείλει μου τον αντικατέστησαν με 320GB
ATA προφανώς επειδή δεν είχαν πια τόσο μικρούς 3,5'' δίσκους.

Συνήθως στέλνουν certified refurbished (επισκευασμένους) δίσκους, οι
οποίοι δουλεύουν μια χαρά και έχουν κανονική εγγύηση 5 ετών. Η όλη
υπόθεση στείλε-παρέλαβε παίρνει συνήθως γύρω στις 10 εργάσιμες.

-Α


More information about the Linux-greek-users mailing list