Seagate

DJ Art djart at linux.gr
Sun Jan 18 13:33:02 EET 2009

On Sunday 18 January 2009, Christos Ricudis wrote:
> Οσοι εχετε προσφατους seagate δισκους, κοιταξτε λιγο αυτο :
>
> http://seagate.custkb.com/seagate/crm/selfservice/search.jsp?DocId=20
>7931
>
> Εχω δυο, και εμφανιζουν οντως προβλημα - μετα απο μια περιοδο heavy
> disk I/O ο δισκος αρχιζει να βγαζει I/O errors. Η κατασταση
> διορθωνεται *προσωρινα* με power cycling, και δε φαινεται να υπαρχει
> data loss.

Απορία (δεν έχω τέτοιον Seagate, αλλά πρέπει να ξέρουμε τί γίνεται
γενικά για να ξέρουμε αν θα συνεχίζουμε να αγοράζουμε :-P):

Έστω πως έχεις δίσκο με τέτοιο πρόβλημα. Πώς τελικά γίνεται το f/w
update ? Τον στέλνεις σε αυτούς (Ελλάδα ? Εξωτερικό ?) και το κάνουν ?
Πόσες μέρες παίρνει όλο αυτό ? Ποιός πληρώνει τα μεταφορικά ?

:>

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?