Re: Data Recovery μετά από format..

Christos Triantafyllidis ctria at physics.auth.gr
Fri Jan 16 10:45:21 EET 2009

Υπάρχει έστω outdated backup? αν ναι διάβασε το partition table από
εκεί και δημιούργησε ΑΚΡΙΒΩΣ το ίδιο.
Στην συνέχεια δοκίμασε να κάνεις mount τον δίσκο ΟΧΙ όμως απο windows
για να μην τρέξει κάποιο fsck εργαλείο και σβήσει ότι έμεινε.

Το mkfs ΔΕΝ σβήνει όλο τον δίσκο, απλά γράφει στα "super blocks" Με
λίγη τύχη επαναφέρεται σχεδόν ανέπαφο το filesystem (Δεν το έχω
δοκιμάσει σε NTFS ή FAT αλλά σε πιο ζόρικα FS είχα πολύ μικρή ζημιά).

Σε κάθε περίπτωση πάντως για καλύτερα αποτελέσματα θα πρέπει να
απεύθυνθεις σε εταιρίες που ειδικεύονται σ'αυτό. Όλες οι άλλες λύσεις
είναι απλά tests που μπορείς να κάνεις με δική σου ευθύνη.