Data Recovery μετά από format..

George Miliotis (Corfiot) corfiot at elementality.org
Thu Jan 15 23:28:57 EET 2009

Houtouridis Christos wrote:
> [...]

Σου λέω τις σκέψεις μου κι αν θες τις ακολουθείς.

κάνε ένα disk image πριν κάνεις ο,τιδήποτε. Κάνε όλες τις δοκιμές σε
αντίγραφα του disk image.
man dd
man losetup
google partition image dd losetup

Δεν είμαι βέβαιος αλλά νομίζω ότι το ext3 έχει το superblock μέσα στο
partition σε πολλά σημεία. Πρέπει να βρεις κάποιο tool για να το
εντοπίσει και να μάθεις τα στοιχεία του παλιού συστήματος. Δεν το έχω
κάνει όμως ποτέ... Δεν ξέρω επίσης αν θα σε βοηθήσει αυτό να βρεις το
i-node table. Ίσως να πεταχτείς από το σχετικό newsgroup ή mailing list
για το ext3.

http://www.cgsecurity.org/ <-- testdisk, briskei leei to superblock
http://www.cgsecurity.org/wiki/Media_Image <-- pws na to kaneis sto
image file sou ki oxi sto disko
http://www.cgsecurity.org/wiki/Data_Recovery_Examples#Recovery_of_reformated_partition
<--- paremferes problhma

Ψάξε και για κανένα εμπορικό εργαλείο. Το ontrack easy recovery έχω
ακούσει ότι μπορεί να βοηθήσει.

Καλή Τύχη

--G