Problem with ftp server

panagiotis takis_rs takispadaz at hotmail.com
Sat Jan 10 22:48:06 EET 2009

> Βαρέθηκα να παίρνω mails γι'αυτή την ιστορία οπότε θα βοηθήσω κι εγώ.
> Ιδού πώς θα το έκανα εγώ:
>
> Πρώτα πρώτα μην ασχολείσαι με inetd γιατί μπερδεύει τα πράγματα χωρίς
> λόγο αφού έχεις ακόμα περισσότερο config να κάνεις.
> Υποθέτω ότι το θες στο 21 TCP το FTP σου.
>
> Στον server:
> Βάλε στατικό IP (192.168.1.x, 192.168.0.x, 10.1.1.x, κλπ ό,τι είναι το
> τοπικό σου δίκτυο τέλος πάντων)
>
> iptables -P INPUT ACCEPT
> iptables -P OUTPUT ACCEPT
> iptables -P FORWARD ACCEPT (μπας κι έχεις κάνα περίεργο routing)
> [...]

οκ φίλε μου θα το δώ, ευχαριστώ.

ΟΚ σας ευχαριστώ....οτι καταφέρω...κατάφερα...το κλείνω εδω.
Οπως είπα στην αρχή είμαι νέος στο όλο θέμα και στο linux, γι'αυτό και ζήτησα κατανόηση.

Drag n' drop-Get easy photo sharing with Windows LiveT Photos.

http://www.microsoft.com/windows/windowslive/photos.aspx