KDE KIO

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Wed Jan 7 15:05:50 EET 2009

ερώτηση: βλέπω με τον konqueror ένα remote dir ως εξής:
smb://myserver/mydirectory
και εκεί υπαρχει το αρχείο myfile. Aν πάω να το ανοίξω, το application
layer δεν το θεωρεί local file; Aυτό δεν είναι το λεγόμενο ΚΙΟ;

Το πρόβλημά μου που δεν ξέρω αν είναι bug/feature/bad config, είναι ότι
βλέπω το local file και αν θέλω το κάνω copy στο desktop και το ανοίγω.
Αν πάω όμως επί τόπου να το ανοίξω τότε η εφαρμογή πάει να ανοίξει και
εξαφανίζεται άνευ μηνύματος... Τα ίδια και με sftp://myserver/etc...

Ιδέες;