Ανακοίνωση

Houtouridis Christos houtouridis.ch at gmail.com
Tue Jan 6 23:18:26 EET 2009

Christos Nouskas wrote:

>  Ναι, ας βυθιστεί στην λήθη η βαρειά αυτή προσβολή, μην έχουμε και αίματα
> γιορτάρες μέρες...

Παιδιά-παιδιά μήν τρελαίνεστε. Δεν θέλω να ανοίξω άλλο ένα Ρικούδιο
καβγά. Εξάλου και εγώ σε εύθημο πνεύμα έγραψα ότι ίσως να μην χωρέσουμε
τελικά. Απλά πέταξα και μια αιχμή (να μια τόση δά) απλά για να μην
εφησυχαζόμαστε.

ΥΓ: Ελπίζω η λέξη "Ρικούδιος" να μην είναι trademark και έχω άλλα....

--
houtouridis Christos