Ανακοίνωση

Manolis Kiagias sonicy at otenet.gr
Tue Jan 6 23:15:47 EET 2009

Θοδωρής Λύτρας wrote:
> Στις Τρι 06 Ιαν 2009, ο/η Houtouridis Christos έγραψε:

Πανικός! Τρέξτε να προλάβετε Ελληνικό Εγχειρίδιο FreeBSD! ;)
Προφανώς και οι δύο "Χρήστοι" αστειεύονται ... Φαίνεται πως ο hoo2 έχει
πιο subtle καυστικό χιούμορ απλώς, και δεν το πιάνετε.

> +1
> Ούτε εγώ το βρήκα αστείο.
> Απλώς είναι η εύθυμη ιδιοσυγκρασία του Χρήστου.
> Ας το ξεχάσουμε κι ας πάμε για ύπνο όλοι (και όσοι γέλασαν, και όσοι δεν) -
> εργάσιμη μέρα είναι αύριο.

Εγώ νομίζω πως είναι αστείο - και το καυστικό χιούμορ Ρικούδη είναι το
... αλατοπίπερο της λίστας. Δεν χρειάζεται πυροσβεστικές κινήσεις.  Sit
back and relax όπως λένε.
Και για να το κάνω λίγο χειρότερο: Όποιος θέλει να του εγκαταστήσουμε
FreeBSD στο φορητό του, ας φέρει και ένα κομπιουτεράκι... για να
υπολογίσουμε τη γωνιακή ταχύτητα περιστροφής του δίσκου στην εγκατάσταση ;)