δεδομένα για "κακόβουλα" IPs

Kostas Peletidis kpeletidis at dsl.pipex.com
Thu Feb 26 23:01:12 EET 2009

On Thu, 26 Feb 2009 09:41:23 +0200
Christos Ricudis <ricudis at itc.auth.gr> wrote:

> [...]

[snip]

> Perissoterh epityxia 8a exeis se hosting providers, akadhmia, ktl ktl
> - opoy dhladh yparxei periptwsh to mail sou na ftasei se kapoion pou
> einai ontws pio konta sth diaxeirish twn prosbeblhmenwn systhmatwn.

Akoma kai se akadhmaika/etairika diktya oi blacklists einai dyskolo na
doulepsoun. Paradeigma:

Estw etairia A me to wraio ths to intranet pisw apo proxies/firewalls
kai den symmazeuetai. Ektos apo to intranet estw oti exei kai ena
anoixto diktyo, gia episkeptes, to opoio vgazei kateu8eian sto internet
gia na mporei o ka8e mpiznesman na elegxei to email tou xwris problhma,
na rixnei mia matia stis eidhseis, na ma8ainei ti ekane h aekara, posa
evale o 8rylos kai alla tetoia shmantika. Estw episkepths E me laptop
tigka sta worms/trojans. Syndeetai o E sto diktyo gia episkeptes kai
ekei pou diavazei nautemporikh kai financial times arxizei to laptop na
gemizei to sympan me spam. Apotelesma? Kapoios eksypnos vazei IP ths
etairias A se mia black list enw sthn pragmatikothta to sfalma ekane
h etairia tou E pou tou empisteuthke th diaxeirish tou laptop. O E
eksakolou8ei na spammarei ka8ws phgainei apo grafeio se aerodromio, se
allo grafeio, se kafeneio, ktl enw oi ypoloipoi episkeptes ths
etairias A plhrwnoun ta spasmena.

Didagma: Oi texnikoi den mporoun na ypokatasthsoun tous nomo8etes.

--
Kostas