xorg.conf & ελληνικά

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Wed Feb 25 21:50:29 EET 2009

Έχω ένα πρόβλημα με την εναλλαγή του πληκτρολογίου από ελληνικά σε αγγλικά.

Πιο συγκεκριμένα ενώ έχω το keyboard indicator του gnome και έχω δηλώσει
να αλλάζει με Alt-Shift δεν το κάνει. Αν πάω στα properties του
indicator και ξετσεκάρω και ξανατσεκάρω την επιλογή alt-Shift για αλλαγή
τότε παίζει κανονικά!

Θέλει λίγο ψάξιμο για να βρω τη λύση και πρέπει να προσθέσω κάποια
option "XkbLayout" στο xorg.conf. Το ίδιο πρόβλημα είχα και παλιότερα
που είχα ubuntu (τώρα έχω debian). Η ερώτησή μου είναι γιατί θέλει σώνει
και καλά αλλαγή στο xorg.conf; Γιατί το keyboard switch του gnome δεν
κάνει αυτό που πρέπει να κάνει;

thanks