Σε αναζήτηση διανομής...

linuxlists at freemail.gr linuxlists at freemail.gr
Fri Feb 13 18:24:31 EET 2009

Έχει κανείς να μου προτείνει διανομή με βάση τα παρακάτω?

Είμαι χρόνια συνhθισμένος στο SuSE

Μου δίνει...

α) out of the box συμβατότητα σχεδόν με κάθε τί που έχω χρειαστεί.

β) Εύκολη και αξιόπιστη GUI διαχείριση (YAST rules...) Μπορώ να
καθοδηγήσω τηλεφωνικά τεχνικούς (...δηλαδή promoted users περιορ. ευθ.)
για αποκατάσταση προβλημάτων σε περίπτωση emergency.

γ) Όταν δουλεύω χωρίς GUI, τα conf & init είναι "στη θέση τους",
τακτοποιημένα κι επαρκώς (κατά την κρίση μου) σχολιασμένα.

δ) Community support με "λογικό" επίπεδο γνώσεων.

ε) Τακτικά updates.

στ) Στα repositories δεν ανεβαίνει εύκολα το super duper τελευταίο
(δηλαδή ατεστάριστο) πακέτο. Δεν κάνω το σταυρό μου πριν δώσω γενικό
update σε ένα ρημάδι.

Να δούμε όμως και τί μου λείπει...

1) rolling updates...
Η πλειοψηφία των χρηστών μου είναι περιορισμένης ευθύνης κι έχω πολλά
μηχανήματα. Θέλω ο χρήστης να βλέπει το ίδιο περιβάλλον σε όποιο ρημάδι
κι άν καθήσει... Με το SuSE έχω κάποια ρημάδια σε 10.2 (για το οποίο δεν
παίζουν πια updates). Άλλα σε 10.3 ή 11. Με rolling updates δε θα
χρειαζόμουν μισή μέρα για να φέρω up2date ένα ρημάδι.

2) Καλύτερη αξιοποίηση του Η/Υ...
Το SuSE δεν είναι άσχημο αλλά θα ήθελα κάτι ελαφρύτερο out of the box.

Άν κανείς έχει κάτι να προτείνει θα ήμουν ευγνώμων...

Φιλικά