Πρόβλημα με NTFS Partition

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Fri Feb 13 09:58:57 EET 2009

linuxlists at freemail.gr wrote:
> O/H panagiotis takis_rs έγραψε:
>
> Όταν τα σβήστα κλείνουν, by default πάνε σε hibernation. Στην
> περίπτωσή σου τί έγινε... κανονικό κλείσιμο ή hibernation????
>
> Άν έγραψες στο ntfs και τα vista ήταν hibernated είναι πολύ πθανό να
> έγινε ζημιά σε επίπεδο filesystem.

Oses fores (ok, den prepei na htan parapanw apo 2 h 3) eixa dokimasei na
kanw mount unclean NTFS filesystem, to in-kernel NTFS filesystem to
ekane force se read-only mount. To fobero kai tromero NTFS-3g den kserw
ti kanei s'ayth thn periptwsh (an kai mia dokimh mallon 8a mas deiksei).

> Δε νομίζω να φταίει, ντε και καλά, η ακατανόμαστη διανομή.

Den to lew egw!