Εξελληνισμός του Linux (Ερώτημα)

Dimitris Iosif diosif at gmail.com
Tue Dec 22 22:15:30 EET 2009

Γεια σας,
ενδιαφέρομαι για τις τεχνικές με τις οποίες εξελληνίστηκε το Linux και
κυρίως τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να προσθέσουμε ελληνικό
πληκτρολόγιο σε σύστημα Linux που δεν το υποστηρίζει (δηλαδή όχι
κανένα sudo apt-get κτλ, από το μηδέν εννοώ). Συγκεκριμένα θέλω να
φτιάξω ελληνικό layout στο πληκτρολόγιο (για το hardware πληκτρολόγιο
του Pre) στο Palm Pre το οποίο τρέχει Linux με ένα Webkit από πάνω
(Luna).
Η συγκεκριμένη συσκευή υποστηρίζει Unicode και Codepage 1253
(ελληνικά) παντού, αλλά δεν έχει ελληνικό πληκτρολόγιο οπότε δεν είναι
δυνατόν να εισάγουμε δεδομένα στα ελληνικά, μόνο να τα διαβάσουμε.
Υπάρχει Onscreen keyboard (homebrew community patch) το οποίο μπορεί
να εξελληνιστεί. Αλλά όχι και το πληκτρολόγιο του τηλεφώνου.
Αν κάποιος μπορεί να με βοηθήσει, παρακαλώ ας επικοινωνήσει μαζί μου.
Ευχαριστώ!

--
Iosif Dimitrios
Please remove all the email addresses from the body of the message