SOLVED: σύνδεση στο internet μέσω κινητού (και vodafone)

Nick Demou ndemou at gmail.com
Wed Dec 23 00:05:17 EET 2009

για να μην ψάχνει κάποιος άλλος μέχρι τις 12:00 το βράδυ:

θέλησα να συνδεθώ στο internet μέσω του κινητού μου (nokia n95 αλλά τα
ίδια ισχύουν και με αρκετά άλλα)
 - συνδέω το κινητό μέσω usb με το φορητό (ubuntu 9.04)
 - μου φτιάχνει με wizard μια νέα σύνδεση αλλά ΔΕΝ συνδέεται
   ....κάνω χίλιες δυο δοκιμές και κάμποσο googling και τελικά...
 - ξαναφτιάχνω μια νέα σύνδεση [1] και αλλάζω απλά το APN από vodafone
σε internet.vodafone.gr και παίζει

(κάπου νωρίτερα το έχω κάνει να παίζει και με wvdial [2])

__________________________
[1] δεξί κλικ στο εικονίδιο του network manager -> επεξεργασία
συνδέσεων -> κινητή -> νέα σύνδεση κτλ

[2] apt-get install wvdial και έφτιαξα αυτό το /etc/wvdial.conf
[Dialer Defaults]
Baud = 460800
Modem Type = USB Modem
[Dialer n95]
Modem = /dev/ttyACM0
Init1 = ATZ
Init2 = AT&FE0V1&C1S0=0
Init3 = AT+CGDCONT=1,"IP","internet.vodafone.gr","",0,0
Carrier Check = no
Stupid Mode = no
Phone = *99#
Username =;
Password =;

και μετά απλά sudo wvdial n95

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS