Re: Ερώτηση για μια εφαρμογή

Nick Demou ndemou at gmail.com
Fri Dec 4 10:28:39 EET 2009

2009/12/4 Apollon Koutlidis <apollon at planewalk.net>:
> [...]
> Το θέμα είναι "πρακτικό" - όσο μπορεί να είναι πρακτικά τα νομικά ζητήματα.
> Δεν υποστηρίζω ότι οι δικηγόροι ξέρουν τι τους γίνεται - κάθε άλλο, γνωρίζω
> αρκετούς από αυτούς για να έχω επαρκώς σφαιρική άποψη για το πόσο κατανοούν
> (ειδικά οι εν Ελλάδι) τα θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας.
>
> Υπάρχει λόγος που διαδόθηκε το ανέκδοτο με τον "πιανίστα σε μπουρδέλο".

:)

> Ο δικηγόρος έχει νομική ευθύνη για τις συμβουλές που παρέχει σε πελάτες του.
> Όπως και ο γιατρός για τους ασθενείς του.

Στα 39 μου δεν έχω δει ΠΟΤΕ στην _πράξη_ να αναλαμβάνει ουσιαστική
ευθύνη ένας δικηγόρος. Το κόλπο είναι πολύ απλό: ή δίνεις τις
συμβουλές *ανεπισήμως* (προφορικά) ή δίνεις συμβουλή του τύπου "καλό
θα ήταν να κάνεις αυτό αλλά δεν έχει σίγουρα αποτελέσματα και μπορεί
τελικά να έπρεπε να κάνεις και το άλλο" ή ακόμα πιο συχνά και τα δύο
μαζί. Θυμάμαι την τελευταία φορά που έπαιζα με τον δικηγόρο μου
στέλνοντας του ερωτήσεις με email για να δω αν θα την πατήσει να
εκφράσει γνώμη γραπτά. Δεν την πάτησε ποτέ. Και δεν ήταν και κανένα
σαΐνι. Παρεμπιπτόντως αφορούσε υπόθεση με λογισμικό και είχε πολύ
πλάκα το πόσο εύκολα μπόρεσα να εξαφανίσω τον αντίπαλο δικηγόρο επειδή
παρουσίασα με όμορφο, απλοποιημένο και ζωντανό τρόπο (και μερικές
φορές εντελώς λανθασμένο) μερικά τεχνικά θέματα στους δικαστές (τρεις
δίκες, τρεις δικαστές, τρεις πανωλεθρίες για τον απέναντι δικηγόρο που
ευτυχώς ποτέ δεν προσπάθησε να δουλέψει λίγο περισσότερο από μέτρια).
Ενδιαφέρουσα ιστορία για τι μιζέρια και την μεγαλομανία των ελληνικών
παραγωγών software, την πίκρα που τραβάνε όλες οι μικρο-εταιρείες για
να αγοράσουν ένα εμπορικό πρόγραμμα και την αβάσταχτη ρηχότητα με την
οποία κρίνουν οι δικαστές τις υποθέσεις τους.

--
"The software is licensed, not sold" -- MICROSOFT LICENSE TERMS