Ερώτηση για μια εφαρμογή

Apollon Koutlidis apollon at planewalk.net
Fri Dec 4 00:03:47 EET 2009

Nick Demou wrote:

> Υπερεκτιμημένη συμβουλή:
>
> Το 99% των δικηγόρων δεν γνωρίζουν ειδικά θέματα σαν αυτό γιατί
> ασχολούνται με κοινοτοπίες που όμως τους αποδίδουν μια χαρά μισθό.
> Τουλάχιστον οι μισοί από αυτό το 99% δεν πρόκειται καν να το
> παραδεχτούν οπότε η συμβουλή τους όχι μόνο θα είναι άχρηστη (διότι θα
> είναι αθεμελίωτη) αλλά θα είναι και επικίνδυνη (διότι θα νομίζεις ότι
> είναι θεμελιωμένη).
> Το 99% από αυτούς που ΘΑ το παραδεχτούν, θα έχουν κάτι άλλο να κάνουν
> για το οποίο θα πληρωθούν εξίσου καλά ή καλύτερα και θα τους
> απασχολήσει πολύ λιγότερο χρόνο

> [...]
Ποια είναι η άλλη νομικά ευσταθής συμβουλή;
Ο δικηγόρος έχει νομική ευθύνη για τις συμβουλές που παρέχει σε πελάτες
του. Όπως και ο γιατρός για τους ασθενείς του.
Το θέμα είναι "πρακτικό" - όσο μπορεί να είναι πρακτικά τα νομικά ζητήματα.
Δεν υποστηρίζω ότι οι δικηγόροι ξέρουν τι τους γίνεται - κάθε άλλο,
γνωρίζω αρκετούς από αυτούς για να έχω επαρκώς σφαιρική άποψη για το
πόσο κατανοούν (ειδικά οι εν Ελλάδι) τα θέματα πνευματικής ιδιοκτησίας.

Υπάρχει λόγος που διαδόθηκε το ανέκδοτο με τον "πιανίστα σε μπουρδέλο".

Α.