Dyo IP addr se ena ethernet interface

Panagiotis Palias paliasp at yahoo.com
Wed Dec 2 19:32:03 EET 2009

> Αυτό δούλεψε μεν, αλλά έχει το πρόβλημα πως (ενίοτε ή πάντα, δεν είμαι
> σίγουρος) όταν στέλνει email στον smarthost τα στέλνει από το eth1:1,
> ενώ εγώ θέλω πάντα να τα στέλνει από το eth1. Μπορώ μεν στο exim να
> βάλω κάπου την παράμετρο interfaces στο smtp transport, που θα λύσει
> αυτό το πρόβλημα, έτσι όμως θα λύσω ένα επιμέρους σύμπτωμα. Αυτό που
> θα ήθελα είναι ΠΑΝΤΑ να χρησιμοποιείται η eth1, για όλες τις
> εξερχόμενες συνδέσεις. Και επειδή αυτό που ζητάω μου φαίνεται πολύ
> απλό και προφανές, αναρωτιέμαι αν είναι εύκολο χωρίς να μου βγει ο
> πάτος ανάποδα με ρύθμιση routing tables.

> [...]

Το metric δεν μπαίνει στην ifconfig αλλά στην route. Απλώς βάζεις default gateway με μικρότερο metric στο eth1, απ'ότι στο eth1:1.
Γίνεται και με την route και με την ip εντολή.
Ένα παράδειγμα είναι:
route add default gw 192.168.1.1 metric 1 (για το eth1)
route add default gw 172.16.0.1 metric 10 (για το eth1:1)
αν είναι στο ίδιο δίκτυο τότε στις εντολές βάζεις:
dev eth1
dev eth1:1
μιας και το gateway θα είναι το ίδιο.