Eurobank e-banking μόνο για Windows

Σπύρος Γεωργαράς sng at hellug.gr
Thu Aug 27 23:09:36 EEST 2009

On Thursday 27 of August 2009 Γιώργος Πάλλας wrote:

> μου φαίνεται περίεργο - εγώ επίσης με testing και 3.0.12 δεν μπαίνω. Αν
> κατεβάσω το binary firefox μπαίνω. Χρησιμοποιώ όμως amd64 οπότε ίσως
> αυτό να διαφοροποιεί τα πράματα. Από περιέργεια όμως έστησα ένα testing
> σε VM σε i386, όπου επίσης δεν έμπαινα μέχρι πριν λίγες μέρες, ενώ τώρα
> που δοκίμασα μπαίνω. Περίεργον... Λέτε να φταίει κανένα bug σε
> βιβλιοθήκη και να μην φταίει το site;;

Καλησπέρα

Μήπως παίζει να ελέγχει το όνομα του περιηγητή και να μην υποστηρίζει
Iceweasel αλλά Firefox?

Ρίξε μια ματιά εδώ
      http://sidux.gr/forum/geniki-syzitisi/firefox-iai-aeeu-ue-iceweasel/
αν θες να δοκιμάσεις

--
Φιλικά
Σπύρος

Ξέρετε πότε να λέγει ο καθείς «εγώ»; όταν αγωνιστεί μόνος του και φκιάσει
ή χαλάσει, να λέγει «εγώ»· όταν όμως αγωνίζονται πολλοί και φκιάνουν,

gpg key URL: http://members.hellug.gr/sng/gpg-hellug.html