Eurobank e-banking μόνο για Windows

Γιώργος Πάλλας gpall at ccf.auth.gr
Thu Aug 27 22:52:02 EEST 2009

Kostis P. Ventrix wrote:

> 2009/8/27 Γιώργος Πάλλας <gpall at ccf.auth.gr <mailto:gpall at ccf.auth.gr>>
>
>     Γιώργος Πάλλας wrote:
>     > (αν εξαιρέσεις αυτό που μάλλον συμβαίνει
>     > μόνο σε μένα - αλλά όχι με κατεβασμένο binary firefox...)
>     >

>     ξέχασα το link:
>     http://lists.hellug.gr/pipermail/linux-greek-users/2009-July/075263.html
>

>     --
>

> εγώ με Linux Debian Testing και Iceweasel 3.0.12 παίζω εδώ και πάρα
> πολύ καιρό χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
>
> --

μου φαίνεται περίεργο - εγώ επίσης με testing και 3.0.12 δεν μπαίνω. Αν
κατεβάσω το binary firefox μπαίνω. Χρησιμοποιώ όμως amd64 οπότε ίσως
αυτό να διαφοροποιεί τα πράματα. Από περιέργεια όμως έστησα ένα testing
σε VM σε i386, όπου επίσης δεν έμπαινα μέχρι πριν λίγες μέρες, ενώ τώρα
που δοκίμασα μπαίνω. Περίεργον... Λέτε να φταίει κανένα bug σε
βιβλιοθήκη και να μην φταίει το site;;