ntp: πως θα καταλάβω εγκαίρως ότι δεν λειτουργεί?

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Aug 26 02:46:58 EEST 2009

Yiannis wrote:

> Για cdrs ή άλλες accounting πληροφορίες; Το πλεονέκτημα που
> βλέπω με το ntp είναι ότι κάνει βαθμωτά adjust το ρολόι.
> Δεν παίζει να έχεις accounting data πχ με χρόνο τέλους κλήσης πριν την
> έναρξή της.

Subsecond accuracy σε cdr? Μου χρεωνετε τα εκατοστα του δευτερολεπτου,
ρε παλιοκλεφτες? Θα παω στον διπλανο operator!

Το βαθμωτο adjusting λυνει μεν το προβλημα που αναφερεις, αλλα
δημιουργει αλλα :

Εαν η διορθωση που σου κανει ειναι μικρη και προερχεται απο time drift,
καλα θα κανεις να παρεις καλυτερο hardware για critical εφαρμογες.

Εαν η διορθωση που χρειαζεται ειναι μεγαλη επειδη ειχες λαθος ωρα, η
μονη λυση ειναι να τη διορθωσεις offline σε ενα maintenance window.

Αλλιως η το adjustment step θα ειναι μικρο, οποτε θα εχεις λαθος ωρα για
καμμια βδομαδα και χωρις τη δυνατοτητα να κανεις ευκολα ακριβεις
διορθωσεις σε καταγεγραμμενους χρονους εκ των υστερων, η το adjustment
step θα ειναι μεγαλο, οποτε σπας ο,τιδηποτε υποθετει οτι ενα
δευτερολεπτο κραταει ενα δευτερολεπτο :>

Προφανως υπαρχουν εφαρμογες που τετοιο accuracy ειναι απαραιτητο, και
εκει χρησιμοποιεις NTP, κατα προτιμηση πανω σε ενα καλο ρολοι (το GPS τι
accuracy δινει, αληθεια?) - αλλα εχω την εντυπωση οτι δεν ειναι και πολυ
συνηθισμενες.

> BTW τα cisco υποστηρίζουν rdate;

Νομιζω πως οχι, αλλα θα το κοιταξω.