Software Freedom Day 2009

nikos roussos nikos at autoverse.net
Wed Aug 5 17:21:03 EEST 2009

On Tue, 4 Aug 2009 16:11:13 +0300
Eleftherios Kosmas <elkosmas at gmail.com> wrote:

> Γεια χαρά,
> Το Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009 θα "γιορταστεί" η Software Freedom Day.
> Νομίζω ότι είναι μια καλή ιδέα να αρχίσουμε να διοργανώνουμε happenings, όχι
> μόνο στην Αθήνα αλλά και σε επαρχιακές πόλεις. Ένας χρήσιμος οδηγός για την
> Software Freedom Day υπάρχει στο
> http://softwarefreedomday.org/StartGuideγια όσους ενδιαφέρονται
> περισσότερο. Επίσης αν θέλετε δείτε τις ομάδες που
> διοργάνωσαν πετυχημένα events στο περσινό Software Freedom Day
> http://softwarefreedomday.org/Competition2008.
>
> Εσείς τι λέτε;

ως hellug, έχουμε ήδη δηλώσει επισήμως τη συμμετοχή μας στο
softwarefreedomday.org και κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει κάποιο event στο
κέντρο της αθήνας όπως πέρυσι. προφανώς το event είναι ανοιχτό σε όλους.

φέτος είναι ευκαιρία να συνεχίσουμε το περσινό πετυχημένο παράδειγμα της
θεσσαλονίκης και των χανίων και να γίνουν αντίστοιχα events σε ακόμα
περισσότερα μέρη. ίσως θα ταν καλή ιδέα να χρησιμοποιηθεί το wiki ή το forum
του hellug για τον συντονισμό ομάδων ανά πόλη

--
nikos roussos
http://autoverse.net/