Blackouteurope.eu

Nikolaos ladis ndladis at otenet.gr
Tue Apr 28 11:24:25 EEST 2009

On Tuesday 28 April 2009 10:05:08 Harris Kosmidhs wrote:

> Στο Μάι του 68 νομίζω υπήρχε ένα σύνθημα που έλεγε
> "αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα, θα ήταν παράνομες..."
>
> Τόσα χρόνια μετά και βλέποντας να ανεβοκατεβαίνουν κυβερνήσεις και να
> κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια πράγματα ακόμα επιμένουμε στη φιλοτιμία των
> βουλευτών..."μας".
>
> Τέσπα, δεν είναι χώσιμο στην κοπέλα που το πρότεινε...just my 0.02�...
>

> --

Καλημέρα

Και εγώ δεν τρέφω ιδιαίτερες ελπίδες είτε από το σύστημα είτε από τους
"εθνοπατέρες/εθνομητέρες" μας γενικά και της εγχώριας βουλής και της άλλης
εκεί στο Στρασβούργο, αλλά όπως λένε στο χωριό μου "από το ολότελα καλή και η
Παναγιώταινα".

Τουλάχιστον ας τους δείξουμε ότι τους βλέπουμε και δεν είναι μόνοι τους και
μπορεί πιθανά να τους προκαλέσει κάποια μικρή ζημιά το όλο θέμα.

Φιλικά
Νίκος Λαδής