Blackouteurope.eu

Harris Kosmidhs hkosmidi at laboratorium.gr
Tue Apr 28 10:05:08 EEST 2009

Calliope-Louisa T. Sotiopoulou wrote:
> Αυτό που έκανα εγώ ήταν να προωθήσω το link σε κάποια emails ευρωβουλευτών.
>
> Τους Έλληνες ευρωβουλευτές μπορείτε να τους βρείτε εδώ:
>
> http://www.europarl.europa.eu/members/public/geoSearch/search.do;jsessionid=
> 37BF62F6751EFB24302D38616592EE78.node2?country=GR&language=EL

Στο Μάι του 68 νομίζω υπήρχε ένα σύνθημα που έλεγε
"αν οι εκλογές μπορούσαν να αλλάξουν τα πράγματα, θα ήταν παράνομες..."

Τόσα χρόνια μετά και βλέποντας να ανεβοκατεβαίνουν κυβερνήσεις και να
κάνουν ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια πράγματα ακόμα επιμένουμε στη φιλοτιμία των
βουλευτών..."μας".

Τέσπα, δεν είναι χώσιμο στην κοπέλα που το πρότεινε...just my 0.02€...