Pws na kanete synchronize to kinhto sas me Linux

DJ Art djart at linux.gr
Wed Apr 15 16:31:29 EEST 2009

On Wednesday 15 April 2009, George Notaras wrote:

> Το αντίστοιχο πρόγραμμα της Sony-Ericsson (που μπορεί να είναι και το
> ίδιο με της Nokia), όταν το είχα δοκιμάσει, ήταν 3 φορές χειρότερο
> από το gammu. Εντάξει, τώρα μπορεί να έχει βελτιωθεί :)

Έχει βελτιωθεί (αλλά όχι τελείως).

Σωστό[0] sync κάνει τέλεια.

Αλλά δε διαβάζει sms και νομίζω τη λίστα με τις κλήσεις, οπότε παραδόξως
(!!) το wammu καλύπτει και αυτό το κενό του windows προγράμματος (δεν
μπορώ να κάνω backup τα sms στα winblows).

[0] Τί εννοούμε σωστό sync. Sync δεν είναι μόνο να τα βγάζεις και να τα
βάζεις. Sync είναι να έχεις στη μιά μεριά το κινητό και στην άλλη μεριά
το Contact Manager (PIM, kaddressbook, evolution, outlook, whatever) και
να έχει συμβεί το εξής: να έχουν προστεθεί/αφαιρεθεί contacts και στο
κινητό και στο desktop software, οπότε το sync θα δουλέψει ως εξής:

α) θα προσθέσει παντού τις κοινές προσθήκες (και θα αναγνωρίσει αν
κάποια πράγματα πρέπει να γίνουν merge υπό το ίδιο contact).

β) θα αφαιρέσει από παντού τις κοινές αφαιρέσεις (αν έχεις επιτρέψει
στον sync manager να σβήνει κιόλας)

γ) θα κάνει όσα merges είναι προφανή.

δ) θα κάνει USER INTERACTION (gui dialogs) για όσα merges απαιτούν την
απόφαση να την πάρει άνθρωπος και όχι ο αλγόριθμος. (αυτό είναι και το
σημαντικότερο βήμα).

Ε λοιπόν, επειδή κατά καιρούς έχουν περάσει από τα χέρια μου windows
softwares για διάφορα κινητά που ήταν πολύ χειρότερα από το wammu και το
gnokii και τα διάφορα άλλα (ακόμα και command tools, κυρίως για siemens,
ας δούλευε το ανάθεμα έστω και από κονσόλα), για το sony το δοκίμασα με
τα νερά του: outlook, office και ιστορίες. Ε λοιπόν, κάνει σωστό sync το
ρημάδι :-P (επιτέλους δηλαδή, πόσα χρόνια τους πήρε άραγε ?)

Τώρα μένει και το linux (στο macos νομίζω όλα αυτά τα ρημαδοχρόνια όλα
αυτά δουλεύανε ούτως ή άλλως).

Αλλά στο linux, κλασσικά, δε βλέπω και πολύ φώς.

Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>
Q: Εθελοντής ή θεατής ?
A: Ιδιοκτήτης! ;-)