Pws na kanete synchronize to kinhto sas me Linux

George Notaras gnot at g-loaded.eu
Wed Apr 15 15:58:14 EEST 2009

Kostis P. Ventrix wrote:

> Η τύχη μου ήταν καλύτερη...
>
> Χρησιμοποιώντας το μότο: "Δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο", χρησιμοποίησα το
> pc suite της Nokia σε windows XP (θα εξιλεωθώ άραγε κάποια στιγμή εαν πω
> οτι το έκανα μέσα στο virtualbox; ) και τράβηξα τις επαφές σε cvs.

Το αντίστοιχο πρόγραμμα της Sony-Ericsson (που μπορεί να είναι και το
ίδιο με της Nokia), όταν το είχα δοκιμάσει, ήταν 3 φορές χειρότερο από
το gammu. Εντάξει, τώρα μπορεί να έχει βελτιωθεί :)

Τα τελευταία χρόνια τυχαίνει να έχω μόνο sony-ericsson κινητά. Το
καλύτερο pc software που ξέρω γι αυτά είναι το MyPhoneExplorer
(http://www.fjsoft.at/en/), για το οποίο BTW βλέπω νέα δεδομένα στο
WineHQ. Μπορεί και να τρέχει...

> Κατόπιν έκανα import στο Google Contacts το CVS, έκανε το G1 sync με το
> to service και δούλεψαν άψογα!

G1?? Κρίμα, είμαι ακόμα στα 'παλαιάς κοπής' κινητά...