εξομολογήσεις ενός χρήστη linux

Yannis Exidaridis jexi at noc.uoa.gr
Mon Apr 6 17:10:20 EEST 2009

> Το "repository του Dag" συμπεριλαμβάνεται τώρα στο RPMforge. Θα
> συμφωνήσεις όμως ότι η όλη κατάσταση δεν εμπνέει και μεγάλη ασφάλεια
> όσον αφορά τις απροβλημάτιστες μελλοντικές αναβαθμίσεις του λειτουργικού.

	Κοίτα καμμία διανομή δεν είναι τέλεια. Απλά κάθε φορά που κάνω
αναβαθμίσεις στο CentΟS λειτουργούν όλα κανονικά. Σε αντίθεση π.χ με
Debian που είναι ο ορισμός της αναρχίας και που ποτέ δεν λειτουργεί
τίποτα όπως πρέπει μετά από αναβάθμιση.

> Χθες το βράδυ έκανα recompile πολλά SRPM του fedora στο centos με σκοπό
> να καλύψω όλα τα dependencies των gstreamer-plugins-ugly και
> gstreamer-plugins-bad. Με τα gstreamer-plugins-ugly όλα πηγαν καλά και
> τώρα μπορώ να παίζω αρκετά είδη multimedia αρχείων με το totem. Για τα
> bad plugins, ενώ όλα τα dependencies έγιναν compile άψογα, ήταν
> απαραίτητη η αναβάθμιση του core πακέτου gstreamer, το οποίο με τη σειρά
> του απαιτούσε νεότερη έκδοση του επίσης core πακέτου flex... Και κάπου
> εκεί το άφησα, γιατί στο τέλος θα έκανα recompile τη μισή διανομή.

	Δεν διαφωνώ. Ειδικά στα multimedia πακέτα γίνεται λίγο πανικός. Δεν
είμαι σίγουρος ποιος φταίει κάθε φορά και δεν πιστεύω ότι θα βρείς μία
διανομή που να καλύπτει και τις multimedia ανάγκες και τις server
ανάγκες και .. και....

Γιάννης